FAQ

Bestellen

Kan ik als particulier bestellen?

Ja dat kan. Hou er alleen wel rekening mee dat we een groothandel zijn. Dit houdt o.a. in dat we geen producten per stuk verkopen, er sprake kan zijn van levertijd en de getoonde prijzen exclusief BTW zijn.

Kan ik vanuit andere Europese landen bestellen?

Ja, dat kan. Wij leveren aan klanten uit verschillende Europese landen. Zie voor uitgebreide informatie de pagina Verzenden & Bezorgen
Als u intracommunautair aan 0% BTW geleverd wenst te krijgen, dient u een geldig BTW/VAT-identificatienummer (Duitsland USt-ID-Nr.) in te vullen.

Hoe verloopt de betaling?

Betalingen lopen via ‘payment provider’ Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare Nederlandse en Belgische betaalmethodes.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op deze website zijn exclusief 21% BTW.

Bezorging

Is bezorging gratis?

Verzending binnen Nederland is gratis voor orders groter dan € 100,-.
De drempel-bestelwaarde voor gratis verzending naar België en Duitsland bedraagt € 150,-. Zie voor uitgebreide informatie de pagina Verzenden & Bezorgen.

Wat is de levertijd?

Dit staat bij elk product apart aangegeven. Zie voor uitgebreide informatie de pagina Verzenden & Bezorgen.

Kan ik mijn zending volgen?

Jazeker. Als uw bestelling is verstuurd, ontvangt u e een e-mail. Hierin staat de track&trace-code.

Hoe laat komt de bezorger?

Normaliter levert onze bezorgdienst van maandag t/m vrijdag, tussen 09:00 en 18:00 uur.

Bezorger gemist?

Als u niet aanwezig bent als de bezorger langskomt, stopt deze een kaartje in uw brievenbus waarop de benodigde informatie staat.

Beschadigde producten?

Als u bij aflevering kan zien dat de producten zijn beschadigd, weiger dan het pakket of laat de bezorger een aantekening maken bij het tekenen voor ontvangst. Het kan natuurlijk ook zijn dat de beschadiging pas blijkt na het openen van de (om)doos. Neem in beide gevallen binnen drie werkdagen contact met ons op o.v.v. uw ordernummer. We zullen dan in overleg de best passende oplossing vinden.

Overig

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw order uiteraard alleen op voorafgaande afspraak komen ophalen bij ons magazijn in Nuenen. Wacht altijd met langskomen tot we hebben laten weten dat uw bestelling klaar staat!

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Het is niet mogelijk om via de website een afgeronde bestelling aan te passen of te annuleren. Neem hiervoor
contact met ons op.

Hoe stuur ik iets terug?

Kijk voor een uitgebreide uitleg over het retour sturen van uw bestelling op de pagina retourneren.

Zijn mijn gegevens veilig bij Kaarsengroothandel.com?

Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend in het kader van ons eigen klantbeheer en het uitvoeren van bestellingen. We zullen ze dan ook nooit ter beschikking stellen aan derden om enige andere reden. Zie ook ons privacy statement .