Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik als particulier bestellen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Deze website is alleen voor horeca en andere professionele gebruikers. Om onze producten te bestellen, kunt u terecht bij onze partner Kaarsengroothandel.com.

Kan ik vanuit België bestellen?

Ja, dat kan. Wij leveren zowel in Nederland als in België. Als u intracommunautair aan 0% BTW wilt bestellen, dient u een geldig Belgisch BTW-identificatienummer in te vullen.

Hoe verloopt de betaling?

U kunt bij ons afrekenen met alle gangbare Nederlandse en Belgische betaalmethodes. Betalingen worden verwerkt door ‘payment provider’ Mollie.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op deze website zijn exclusief 21% BTW.

Bezorging

Is de verzending gratis?

Verzending is gratis voor orders groter dan € 100,-. Zie voor uitgebreide informatie de pagina Verzenden & Bezorgen.

Wat is de levertijd?

Dit staat bij elk product apart aangegeven. Zie voor uitgebreide informatie de pagina Verzenden & Bezorgen.

Kan ik mijn zending volgen?

Als uw bestelling is verstuurd, ontvangt u een e-mail. Hierin staat een track&trace-link.

Hoe laat komt de bezorger?

Onze bezorgdienst levert normaliter van maandag t/m vrijdag, tussen 09:00 en 18:00 uur.

Bezorger gemist?

Als u de bezorger heeft gemist, wordt geprobeerd bij de buren te leveren of ontvangt u een kaartje in de bus om een nieuwe afspraak te maken.

Beschadigde producten?

Als bij aflevering producten zijn beschadigd, weiger dan het pakket of laat de bezorger een aantekening maken bij het tekenen voor ontvangst. Het kan natuurlijk ook zijn dat de beschadiging pas blijkt na het openen van de (om)doos. Neem in beide gevallen binnen drie werkdagen contact met ons op o.v.v. uw ordernummer. We zullen dan in overleg de best passende oplossing vinden.

Overig

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling op afspraak komen ophalen bij ons magazijn in Ouderkerk a/d IJssel. Wacht altijd met langskomen tot we hebben laten weten dat uw bestelling klaar staat!

Kan ik mijn bestelling achteraf aanpassen?

Het is niet mogelijk om via de website een afgeronde bestelling aan te passen of te annuleren. Neem hiervoor
contact met ons op.

Hoe stuur ik iets terug?

Kijk voor een uitgebreide uitleg over het retour sturen van uw bestelling op de pagina retourneren.

Zijn mijn gegevens veilig bij Kaarsenvoordehoreca.nl?

Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend in het kader van ons eigen klantbeheer en het uitvoeren van bestellingen. We zullen ze dan ook nooit ter beschikking stellen aan derden om enige andere reden. Zie ook ons privacy statement .